facebook.png, 1,0kBgoogle-plus-button.png, 34kBtwitter.png, 67kBplatby.png, 84kB
darek.png, 3,2kB

Ceník

Pronájem reklam

darek.png, 3,2kB

Dárkové poukazy

icoplacka.png, 3,2kB

Sportovní akce

sponzoring.png, 3,2kB

Sponzorujeme

free_wi_fi_spot.png, 25kB

Partneři:

kitepark.png, 19kB
fantazie.png, 62kB
b-cross.jpg, 21kB
Logo projekt4sport.png, 62kB
fitpro.png, 14kB
fitco.png, 1,2MB




































Sponzoři:

Kde nás najdete:

počítadlo

KFit-cross


Co je KFit-Cross?

KFit-Cross je funkční trénink, který se dá označit jako jednoduché cvičení, posilující kompletně celé tělo. Jde o spojení gymnastiky, rychlosti a silového tréninku. Je to kombinace cviků s vlastní vahou a aerobního cvičení. Tělo musí vyvíjet silovou vytrvalost, jinak dokonalé míry získat nelze. Pravidelným cvičením KFit-CROSSU se tělo nejen zpevňuje, ale zvyšuje se i jeho kondice. Cviky, které cvičí začátečníci, se postupně technicky ladí až k jejich dokonalosti.

KFit-CROSS versus klasická posilovna

Základní rozdíl mezi tradiční posilovnou a tělocvičnou pro KFit-Cross je ve způsobu cvičení. Zatímco v posilovně se jedou cviky zaměřené na konkrétní svalové skupiny, KFit-Cross je zacílen na kondiční trénink, neboli cviky posilující celkovou fyzickou zdatnost.

V posilovně se cvičí kruhové tréninky, což je v podstatě KFit-Cross s přestávkami. Je tam řekněme pět stanovišť a po každém následuje odpočinek. U KFit-Crossu se jede v kuse a na čas.

Začátky s KFit-Crossem

Začátky v tomto případě nejsou nejjednodušší. Žena může být průměrně trénovaná, může chodit běhat, plavat nebo cvičit pilates, ale první trénink ji zaručeně dá pěkně zabrat. Dodržovat techniku cviků, na které není zvyklá, ještě vše zacvičit v co nejkratším čase, není legrace. Sestavení tréninku záleží na úrovni cvičícího. S dalšími tréninky se postupně nabalují další gymnastické a složitější cviky. Začátečníci budují sílu a pilují techniku, dokud se nezvládnou technicky nejnáročnější cviky. Trénink může trvat od tří minut až přes hodinu. Ale i tříminutové cvičení může být únavnější než půlhodinové. Cviky pro ženy i muže jsou stejné, liší se pouze v zátěži a ve volbě výběru lehčí verze. Tím pádem je otevřen prostor pro začátečníky. Technika cviků se postupně učí s pomůckami pro usnadnění zvládnutí cviku, například obtížný cvik "shyb" se ve funkčním tréninku začíná formou cviku TRX Low Row, později se shybuje s gumou pro odlehčení váhy až k samotnému shybu bez podpory.

Tréninky mají spoustu spokojených lidí i profesionálů, ve všech možných sportovních odvětvích. Soustředí se na co nejkomplexnější přípravu, obsahují tělesnou, fyzickou i silovou přípravu, všechno co člověk v životě potřebuje. Můžete se těšit na nevšední cvičební pomůcky, jaké jsou pneumatiky, palice, lodní lano, pružné lano, kettlbelly a spousty dalších věcí, které budete mít rádi.

Zapojte nás a zpestřete si Vaši přípravu.

1. Příprava sportovních týmu.
Cvičení speciálně podle Vašeho sportovního zaměření (dle domluvy).
2. Individuální trénink jednotlivců i Vámi domluvených skupinek (dle domluvy).

S námi budete na sezónu připravení !!!

SÍLA RYCHLOST | VYTRVALOST | STABILITA | KOORDINACE | VÝBUŠNOST | OBRATNOST | KONDICE|

Nabízíme 2 druhy tréninků:

Lady-KFit (ženy)

  • spalovací trénink
  • pouze pro ženy
  • zaměřen na problémové partie
  • redukce tuku, kondice
  • zesílení a tvarování postavy

Kruháč-KFit (ženy i muži)

  • kruhový trénink pro může i ženy
  • zaměřen na sílu
  • rychlost, dynamiku
  • vytrvalost
  • redukci tuku

Kontakt:

777 594 328 Lukáš Kratochvíl
Osvědčení ZDE




REGISTRACE

IMG_1691 IMG_1692 IMG_1693 IMG_1694 IMG_1695 IMG_1696 IMG_1697 IMG_1698 IMG_1701

Copyright © 2014 Sportcentrum PETA Tábor
Design: Matěj Růžička, J.V.F. (studio)
Webmaster: Matěj Růžička